Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

piątek, 19 lutego 2016

Czapka i komin "Ara":)


Jakiś czas temu zaczęłam robić czapkę 
z cudownej wełny, o barwnej nazwie "Ara",  o tu:).
Niestety, miałam tylko trzy małe motki po 5 dkg.
Z niecałych dwóch  zrobiłam czapkę, bardzo luźną z warkoczem.



Trzeci motek czekał dość długo, 
zanim namotałam ten otulacz, czyli "komin":)


Początkowo chciałam dodać do niego wełenkę w kolorze szarym jako tło,
ale był to smutny zestaw. 
Ta wielokolorowa, artystyczna wełna lepiej prezentuje się 
na delikatnie kremowym tle, z lekkiego moheru, 
a raczej jakiejś jego mieszanki.


Jak wiecie posiadam sporo włóczek w domu, chomikuję;)
 więc zawsze coś się dobierze. 
Nic nie poradzę na to, że nie bawią mnie 
dzianiny jednobarwne czy cienkie:). 
U mnie wielką rolę gra kolor.
Uwielbiam cieniowane,  stonowane przejścia 
i zaskakujące zestawy kolorystyczne.


Następnym razem przedstawię Wam 
następną artystyczną wełenkę, 
prawdziwą,100% farbowaną ręcznie:)




Ponieważ zakwitł mój kolejny, zeszłoroczny hiacynt
nie mogłam się oprzeć, by go nie wpleść w ten post. 


A! i jeszcze guziki:)
Otulacz zrobiłam jako prostokąt, ponieważ nie wiedziałam na ile 
wrobionych pasm mi pozwoli melanżowa włóczka. 
Potem zszyłam i przyszyłam troszkę "maskująco" perłowe guziki, które uwielbiam.



Są z naturalnej masy perłowej , pięknie odbijają kolory dzianiny.
Dane techniczne: 
Włóczka: firma Dale Garn, "Ara", 100% wełna.
Waga: komplet waży ok 24 dkg.
Czapka: rozmiar oversize, nawet na dużą głowę:) wys. 21 cm.
Komin: średnica 90 cm, czyli obwód 180 cm, szer 18 cm

Dla porównania, tu:
na Raverly ta sama wełna
w innych odsłonach: )


Komplet jest wolny, wiec zapraszam na maila;)
W końcu mamy jeszcze zimę;))

 

PS. 
Kolory czapki realne są bardziej w tym starym poście. 
Teraz  mam ocieplany blok, 
a okna niestety! zaklejone szarą folią:(
i deszcz za oknem, 
więc sorki za jakość.

3 komentarze:

  1. Bardzo ładny komplecik :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknaczapka,iotulacz,wspanialewygladahiacynt,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny komplet :)) Zestaw kolorystyczny bajeczny, z hiacyntem też :))

    OdpowiedzUsuń