Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

środa, 30 marca 2016

Witaj wiosno, czyli kolorowe patchworki szydełkowe dziergam nadal:)


Pomimo wielu zawirowań na świecie, 
których jesteśmy świadkami, kilka rzeczy jest niezmiennych, 
między innymi wiosna;)



Przynosi nam nadzieję, 
a jej barwy nastrajają optymistycznie. 


Znów przypadło mi dzierganie kolorowych kwadracików,
 tym razem jednak na tle z innej włóczki, 
mieszanki bawełny z akrylem.


Oczywiście nie dziergam sama, mam pomocnika, 
w osobie Sarenki:)


Przy ciężkiej pracy, doborem  kolorów można się zmęczyć:)




Gdyby Sarence coś umknęło w obliczeniach, 
nad wszystkim czuwa Kocio:)


Lubię bardzo swoją "tratwę",
 na której zmieniają się kolory i robótki, 
taki mój mikrokosmos.




Bez niego trudno byłoby mi przetrwać 
niejedną życiową zawieruchę. 


Niezmienne jest zielone szydełko i wierne zwierzęta:) 
już od kilkunastu lat. 




Cdn; niebawem:)

5 komentarzy:

  1. Ale 'tutaj' ślicznie , kolorowo i wiosennie :-)
    pozdrawiam cieplutko . d.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku jak u Ciebie kolorowo, bajkowo wręcz. Wpadłam przypadkiem, ale na pewno będę zaglądać częściej. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czuje się wiosnę u Ciebie :) i sporo pozytywnej energii :) a może to te Twoje kolorowe kwiatki tak działają? Normalnie magia :) Pozdrawiam cieplutko, Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki dziewczyny, czaruję jak mogę:)

      Usuń
  4. Pomocników masz rewelacyjnych:)) Aż miło popatrzeć na tak piękne kolory. Aż się człowiekowi milej na duszy robi
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń