Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

piątek, 22 kwietnia 2016

Kolorowy, szydełkowy kocyk Agnieszki:)


Dawno nie było kocyka w multikolorze;)




Ten zrobiłam jak większość dotychczas, 
jedynie zmieniłam rodzaj włóczki na tło. 




Agnieszka wybrała bawełnę z akrylem, 
bo to kocyk dla Jej córeczki.




To nieco droższa włóczka, ale za to trochę wydajniejsza niż zwykły, 
grubszy akryl, z jakiego robiłam dotychczas.





 Tradycyjnie, nie mogłam się zdecydować,
 więc wybrałam sporo zdjęć:)








Dane techniczne: 
Włóczka: akryl, bawełna z akrylem
Kwadraciki (o wymiarach 11 x 11 cm): 91 sztuk
Wymiary: 80 cm x 140 cm
Waga: 60 dkg

4 komentarze:

  1. Ależ piękny kocyk! Uwielbiam takie. Właśnie na białym tle. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczniutki, własnie taki miał być:)
    dziękuję bardzo, bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. PIEKNY,brak.slow.gratuluje.KRYSIU.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

  4. ¦¦¦(¯`:´¯)¦Olá amiga!!!
    ¦¦(¯ `•.\/.•´¯)¦¦¦??Uma Ótima semana
    ¦(¯ `•.(?).•´¯)¦(¯`:´¯) para você e toda a tua família!
    ¦¦(_.•´/\`•._)(¯ `•.\/.•´¯) Visite o blog
    ¦¦¦ (_.:._).¦(¯ `•.(?).•´¯) Deixe seu comentário
    ¦¦¦(¯`:´¯)¦¦(_.•´/\`•._) Terei o maior prazer em
    ¦(¯ `•.\/.•´¯)¦¦(_.:._). responder
    ¦(¯ `•.(?).•´¯)¦¦¦¦ Deixe seu blog e email
    ¦¦(_.•´/\`•._)¦¦ Para que possa
    ¦¦¦(_.:._)¦¦¦¦¦ retribuir a visita.

    Visite meu blog - Tita Carré - Crochet

    OdpowiedzUsuń