Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

wtorek, 26 kwietnia 2016

Sarenka w roli modelki:) i mała poduszka:)




Jak zwykle rozłożyłam na rodzinnej "tratwie" białą narzutę do zdjęć, 
a tu w mig na niej usadowiła się Sarenka.


Nie chciała zejść, cóż było robić? 
zaakceptować jako modelkę;))


Dziś kolejny przód poduszki szydełkowej,
 tym razem wielokolorowy.


W trakcie sesji córka ubrała Sarę w wiosenną apaszkę... 
i tu dopiero zaczęły się harce mojej psinki:))


To jedynie  połowa zdjęć, jutro cd:) 
z nowym udziergiem i Sarenką;) 


Wytrwałych zapraszamy obie;))

6 komentarzy:

  1. Poduszka jest piękna, a Sarenka przeurocza. Widać, że jest bardzo kochana, a pozować do zdjęć lubi jak to kobieta:))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Podusia.wyszla.swietna.a.Twoja.Sarenka.to.piekna.modelka.Pozdrawiam.i.presylamy.pozdrowienia.od.Perelki.i.Groszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dzięki kochana,
      Twoje psiaki też urocze:)) i wszędobylskie, jak moje;))

      Usuń
  3. Śliczna poduszka, a modelka wprost wspaniała w swej roli :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Modelka pierwsza klasa:)) Niestety mój model Beniu jak tylko widzi aparat lub telefon skierowany na niego robi wszystko żeby zdjęcie nie wyszło...
    Podusia bardzo mi się podoba
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń