Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

sobota, 16 kwietnia 2016

Żółty, kwiatowy, szydełkowy kocyk:)


Tym razem kocyk kwiatowy,  
w wiosennych,  żółto- złotych kolorach.


Ponownie użyłam mieszanki perłowej wełenki z akrylem, 
oraz dodałam nieco mięciutkiego moherku w kolorze kremowym. 


Okazuje się, że na rynku nie ma wielu dostępnych 
włóczek cieniowanych w tym kolorze. 


Właściwie to musiałam wysnuć z trzech motków kawałki włóczki w tym odcieniu.
Być może spowodowane jest to tym, że  kolor żółty nie jest tak popularny 
jak inne kolory w dzianinach.



Jeszcze pokażę Wam moje zaległe zdjęcie prezentu, 
jaki dostałam od Adasia (tego od skarpet:) na Wielkanoc.


Adam własnoręcznie wyciął ogromne jajo, ok. 60 cm:), 
 ozdobił, a w serduszku jest kurczaczek:)
albo gąska..:)


Za moim oknem remont zakończony, blok ocieplony
 a na podwórku już się zieleni:), 
czyli wiosna nadeszła. 

 

1 komentarz: