Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

poniedziałek, 18 lipca 2016

Czapeczka i buciki szydełkowe dla maleńkiej dziewczynki:)


Bardzo rzadko, ale zdarzają się takie nietypowe zamówienia, 
dla milusińskich:)



Tym razem miała być czapeczka i buciki dla noworodka.


Ponieważ dziewczynka miała się urodzić latem, 
na ten komplet wybrałam mieszankę bardzo miękkiej i przyjaznej bawełny z akrylem.


Komplecik jest mocno  ażurowy,
 bo robiłam go jak była chwila upałów u nas:)

Być może butki okażą się ciut za duże,
 ale po to jest wstążeczka, by nie spadały za często. 


Wełenka czy też mieszanka jej z akrylem jest bardziej efektowna, 
bo miękka i bardziej zwarta  w takich wyrobach, 
ale nigdy nie wiadomo, czy dziecko nie jet uczulone.


Jednak bawełna w mieszance wydaje mi się bezpieczniejsza.


Skoro dostałam dowolność w fasonie,
 wybrałam wzór z głowy,
 czyli z niczego:))

2 komentarze: