Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

niedziela, 17 lipca 2016

Dwa przody poduszek szydełkowych- neonowe;)




Jak widzicie, nadrabiam zaległości w publikacji nowych postów.




Nazbierało się troszkę prac do pokazania, a jak nie będę miała już zdjęć do wklejenia,
 zabiorę się szybko za wszywanie nitek w duże "swetrzycha".
 Tak się człowiek musi sam motywować:)
Ale do rzeczy.



Te przody będą doszyte do bawełny,
 a później umieszczone na fotelach z lat 60-tych:)  
u Małgosi na werandzie. 


Mam obiecane zdjęcia , więc musimy troszkę poczekać. 
W myśl zasady, że "podobne przyciąga podobne"... i się nie gryzie:), 
zastosowałam neonowy prawie pomarańcz, fuksję i turkus.
Te poduchy będą spore ok 45 x 45 cm.



A tu po prostu musiałam Wam pokazać 
moje warunki sesji zdjęciowej:) 


Tratwa, na niej Sara i aktor drugiego, 
a może nawet pierwszego planu- Kocio. 


Zwierzęta uwielbiają , jak rozkładam białą narzutę
 i potem poduszki czy kocyki do zdjęć. 


Myślą sobie pewnie; To dla mnie? 
Trzeba przetestować:)


 
Kolorowych, 
wakacyjnych  inspiracji  Wam życzę:)

1 komentarz:

  1. Śliczne przody, będą na pewno super poduszeczki z nich. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń