Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

środa, 6 lipca 2016

Kocyk szydełkowy- dla małej dziewczynki:)


Jak mnie nie było, a raczej jak nie miałam komputera...
nie próżnowałam.


Zrobiłam całkiem spory kocyk, z dobrze Wam znanym wzorem. 
Jest tu sporo turkusu , fuksji i pomarańczu:)


Niestety kolory te nie wychodzą dobrze na zdjęciach. 
Zrobiłam je  u mojej koleżanki , jej sprzętem.


Basiu, dziękuję Ci za cierpliwość
do moich niespodziewanych nalotów:))




Bo nie dość, że nie mam aparatu,
 to popsuł się  komputer całkiem i  zupełnie. 



Jakoś ogarnęłam z pomocą przyjaciół, (tych od biedy:))
 trochę sprzętu, wiec publikuję pierwszy, lipcowy post.


Następne będą poduszki:) 
całkiem niebawem.

10 komentarzy:

  1. Ależ cudowny pledzik. Uwielbiam takie kolorowe, Twój jest wyjątkowo piękny! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, dzięki:)) Twoje prace też są bardzo pracochłonne;)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Przepiękny jest :) cudownie połączone kolorki. Super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, no tak się namotało, trochę neonowo:)

      Usuń
  3. Piękny, jak się dorobię wnuków to zamawiam u Ciebie taki jak nic :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) dzięki Beatko:))
      To trzymam kciuki za rozwój demograficzny:))

      Usuń
  4. Piekny,gratuluje,tez.ostatnio.robie.kocyk.pozdrawiam.cieplo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dzięki, ja też Ciepło o Tobie myślę:)) i miłego dziergania:)

      Usuń
  5. Jest cudownie piękny! I w dotyku taki mięciutki. Widziałam na własne oczy :).( A dzisiaj widziałam u Krysi inne cuda).

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny! Sporo pracy musiał kosztować.

    OdpowiedzUsuń