Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

czwartek, 28 lipca 2016

Komplet szydełkowy dla dziecka- koc i poduszka :)








                                           W ten komplet włożyłam sporo czasu i pracy, 
ale jak wiecie, 
wprawa pozwala na szydełkowanie prawie z zamkniętymi oczami:)





Poduszka ma nietypowy kształt, 
tym razem w prostokącie.


Obie strony to małe kwadraciki, 
zapinane na zatrzaski.


Dane techniczne: 
wymiary narzuty: 130 x 170 cm  czyli 180 kwadratów
waga; ok. 1,5 kg
poduszka; 30 x 50 cm
włóczka; akryl i biała bawełna z akrylem



Mam nadzieję, że zarówno jak i czapeczki z bucikami 
tak i ten komplet będzie długo służył i cieszył oczy:)


7 komentarzy:

  1. piękny komplet, pasuje mi to do stylu skandynawskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki piękny! KOniecznie musze nauczcys ei robic te kwadraty. Chętnie wydziergalałabym taki dla Heleny :)
    Buziaki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczny.jest.ten.kocyk.i.podusia.gratuluje.i.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Krysiu, piękny! ja właśnie się przymierzam, włóczki zakupione,ale czy mi wyjdą takie piękne i okazałe??zwłaszcza, że potrzebuję dwóch :)) jestem pełna obaw, ale Twoje nieustająco podziwiam :))serdeczności :))

    OdpowiedzUsuń