Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

sobota, 16 lipca 2016

Różane poduszki szydełkowe:)


Bardzo lubię takie szybkie, małe prace szydełkowe.



Na życzenie Madzi: tył jest w całości, w paski.



Oczywiście obie poduchy są prawie takie same, 
czyli podobne;)


Brzeg wykończyłam nieco cieńszą niż zwykle włóczką,
(tego samego gatunku) a to z tego powodu, 
że po prostu wyrobiłam już cały mój zapas z hurtowni:).


I tak sobie myślę, że od tej pory wykończenia brzegowe zawsze będę z niej robić, 
powstaje wtedy coś jakby delikatniejsza koronka.


Wymiary poduszek;ok. 35 x 35 cm.





Jakiś czas temu obiecałam Wam trochę zdjęć kulinarnych...


 Tradycyjnie, córka tuż przed spałaszowaniem, jeszcze w kuchni:)
uchwyciła torcik, 
jaki dla niej i syna zrobiłam na urodziny.
Robię go od lat, w różnych wersjach,
 chyba nawet już na tym blogu były jakieś wcześniejsze odmiany:)


Ponadto wklejam "ku pamięci" zdjęcia mojego kocurka
- archiwum domowe:))
Do czego służy stół? 
Ano do wylegiwania, jak nikt nie widzi:))...


Poza tym w patchworkowym, 
domowym  misz- maszu najprzyjemniej kotu...:)


Do miłego mili moi.

4 komentarze:

  1. Śliczne poduszki, cudowne kolorki! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. SEHR schön sind die geworden
    UND DIE bunten FARBEN,,, machen gute LAUNE

    wünsche noch einen schönen ABEND
    bis bald die BIRGIT aus TIROL

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne ;) wesołe i kolorowe, a torcik na pewno był pyszny

    OdpowiedzUsuń