Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

wtorek, 16 sierpnia 2016

Coś dla siebie...czyli prawie "piórkowy" sweter robiony od góry:)





To moje trzecie podejście do swetra robionego od góry, na drutach z żyłką. 
Pierwszy miał być rozpinany- zimowy z warkoczami o tu:)
Sprułam, bo źle sobie obliczyłam wówczas oczka, 
zwłaszcza na plecach, nie miałam wtedy wprawy w robieniu i dodawaniu oczek na raglan.
Teraz wychodzi mi on zdecydowanie lepiej:))


Drugie moje podejście, to szara bawełna z lureksem i cekinami, 
na razie odłożyłam, bo jednak aura za chłodna. 


Ten sweterek robię z podarowanej przez Elę włóczki, 
tym razem ze złotymi cekinkami.
Dodałam nieco cieniowanego moherku. 


Postanowiłam uwiecznić etapy postępu prac, 
oraz moje towarzyszki. 



Tu Lalusia bardzo zainteresowana kłębkami..:)


Sarenka jednak szybko umościła się w kadrze, 
lubi być tam, gdzie coś się dzieje, zwłaszcza na drutach:))


8 komentarzy:

  1. Sympatyczne masz towarzyszki :) a sweterek prawie piórkowy na pewno tym razem się uda i będzie piękny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Krysiu:)
      wlewasz mi nadzieję do miski z włóczką:)
      Zazwyczaj widzę siebie o 2 numery większą:))
      i mam tendencję do zrobienia o wiele za dużego swetrzycha...potem pruję, dlatego tak mało swetrów na blogu.

      Usuń
  2. Bardzo przytulne te włóczki, lubię takie kolory - zapowiada się przepiękny, cieplutki i lekki sweterek, pozdrawiam i życzę miłej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, wychodzi z tego tunika, rozszerzana ku dołowi:)

      Usuń
  3. Śliczne bedą :))) Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny "prawie piórkowy" Ci wychodzi. Bardzo oryginalny. Ja wcześniej też miałam problemy z trafieniem w odpowiedni rozmiar, ale teraz wszystko mierzę w trakcie roboty (przekładam połowę oczek na drugi drut) i trafiam z rozmiarem. Pozdrawiam serdecznie :)
    PS Fajne masz zwierzaki :)Mój pies i kot jak tylko zobaczą zostawioną na chwilę robótkę to od razu się w nią wtulają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo za wskazówki, właśnie tak robię, jak i w rękawkach, przekładam druty:)
      ale jak człowiek ma za dużo okrągłości, to potem sam nie wie czego chce:))

      Usuń