Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

czwartek, 11 sierpnia 2016

Dwie szydełkowe poduszki i...Sarenka;)



Te obie poduszki właśnie lecą z Alinką za granicę, 
spodobały się , uf!:)


Miło jest mi czytać, że podobają się Wam poduszki, 
ale jeszcze milej, gdy piszecie mi w postach, 
że Sarenka   też Wam się podoba w swojej roli:)


 Dziękujemy,
 ciasteczko jako nagroda już zjedzone:))


Więc co tu dużo pisać, 
kwadratowa poduszka ma dwie strony inne.


Wybrałam taki wzór z powodu małej ilości czasu na jej zrobienie,
 użyłam tylko 4 kolorów;
pomarańcz, dwa odcienie różu, po dwa turkusu
 i taka roślinna zieleń indyjska;).


Obie są  zapinane na plastikowe zatrzaski, i obie z akrylu, 
jedynie w kółeczkach nieco wełny.


Moja szczęśliwa psina stwierdziła, 
że trochę pobryka przy zdjęciach i np. jak siedziała, czy stała, 
tak nagle bach na plecy i robiła koziołki:) 


Jest zwariowana (jako i ja), 
ale bardzo radosna pomimo swoich 10 lat:)
W przeliczeniu na życie człowieka ma 56 lat.
Wniosek;
obie jesteśmy po 50 - tce:)

1 komentarz:

  1. Podusie takie fajne i przytulaśne, w sam raz na kolorowe sny - super! Pozdrawiam cieplutko, K

    OdpowiedzUsuń