Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

piątek, 16 września 2016

Projekt- "Alpejskie jezioro":)



Powiem Wam, że prawie z cudem:))
graniczy zrobienie zdjęć  dzianin, 
które aktualnie robię...
bez moich towarzyszek.


Obie przybiegają natychmiast, 
gdy tylko rozłożę dzianinę lub nawet wezmę druty do ręki. 


Lusia , czyli moja biała kotka potrafi nawet przytulić się do włóczki, 
mruczeć  i ugniatać łapkami ją tak, 
jakby to był drugi kociak. 


Nie ma lekko:)) 

Moje "alpejskie jezioro" wygląda już zupełnie inaczej,
 musiałam nieco spruć, 
ale cóż- taki proces tworzenia:))


Pozdrawiam Was nadal 
słonecznie i kolorowo:) 

5 komentarzy:

  1. wygląda już ślicznie!!! Kolory cudowne!!! zwierzaki są the best :))) wiedzą jak się ułożyć albo ustawić w życiu;). Nie wiem czy nie zadałam Ci za trudnego tematu skoro musiłałaś pruć??? <3<3<3 Buziaki pozdrówka i głaski dla zwierzaków :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko, temat nie jest za trudny, powiedziałabym "bułka z masłem":)) ale wełna się naciąga, a chyba nie chciałaś fraka;))
      Zwierzynki wygłaskam, dzienks;))

      Usuń
  2. piękny zestaw kolorystyczny, czy to będzie czapka czy sweterek?
    Moje koty tez nie opuszczają robótek, leżą na pracy lub obok, takie przytulaski.
    pozrawiam

    OdpowiedzUsuń