Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

czwartek, 13 października 2016

Alpejskie jezioro- finisz.... czyli wyszła sukienka;)



Kilka dni temu skończyłam ten zapowiadany,
duuuży sweter.
Tu strona lewa, prawa jest bez  nitek:)
Bardzo szybko wczoraj uwijałam się ze zdjęciami, 
w pochmurny dzień, więc niektóre są zamazane.



Nie bez prucia- nie myślcie,
że robię bezproblemowo wszystko:).



Trzy razy prułam karczek tak,
by wyszedł nie za duży raglan.  


Dekolt też niechętnie wpasował się w obwód 
jaki miał mieć,  czyli ok 75 cm.
Początkowo miałam za dużo na plecach karczku, 
przez co sweter się znów wydłużył.



Sprułam, zmieniałam druty na cieńsze, by jakoś ciut lepiej wyglądał dekolt
w kolorze wodorostów:)
Ja optowałam za dekoltem w kolorze wody głębokiego jeziora,
podobnie jak na dole i przy rękawach,
ale Monika wybiła mi to z głowy.
Przecież nie każdy musi przepadać za moherem
o skręcie i splocie  boucle:) tuż przy szyi.


Również podczas przymierzania sukienka naciągnęła się nieco "sama w sobie". 
Podobnie z rękawami.
Na szczęście Monika jest wyższa ode mnie,
więc sądzę, że będzie ok.


Ustaliłyśmy też, że  wiązania nitek zostawiamy równomiernie na lewej stronie,
by można go( ją...tę sukienkę:)) było nosić  na dowolnej stronie.
Kocham takie ugodowe i zakręcone dziewiarsko (jak Monika) dziewczyny:))


 Na samym dole wiązania są ciut krótsze, 
by niespodziewane frędzle na prawej stronie nie wychodziły poza obszar ściągacza.


Mam jednak nadzieję na piękne zdjęcia w alpejskiej scenerii:) 
Tam już zrobiło się całkiem zimno, stąd pośpiech w wysyłce;))
Nawet nie zdążyłam jej wymierzyć;) jedynie zważyłam - wyszło mi całe 75 dkg. 


To nie jest dużo jak na długi i sporych rozmiarów sweter- grubaśną tunikę- sukienkę;)
Jak dziergałam ów dekolt, było już u nas zimno,
jak zdjełam z kolan- brrrr, baaaaaardzo zimno:)

Sukienka grzeje niczym puchowa kołderka!:)


Ciepła Wam życzę;))

6 komentarzy:

  1. ależ cudeńko !
    piękne kolory takie optymistyczne :)

    pozdrawiam lawendowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj,ciesze.sie,ze.robisz.na.drutach,gratuluje.i.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyszedł, piękne kolory
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny sweter - kolory jak marzenie, też takowe lubię:)))
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. To widać, że włóczka jest mięsista i ciepła, a przez sliczny to sweterek. Kolory do zakochania:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń