Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

wtorek, 15 listopada 2016

Kolorowy golfik- czyli jak powstało mini ponczo:) lub czółno:)



To kolejne podejście do samej formy tego golfa.
Początkowo zrobiłam prostokąt, jak obiecałam w poprzednim poście:)


Już, już miałam dorabiać frędzle na przodzie i tyle,
gdy Monika wpadła na pomysł, że może lepiej byłoby taki skośny -
w romb na przodzie zrobić? 
Jeszcze przed spruciem zrobiłam zdjęcia, na jednej nodze:))


Obie wiemy, że dekolt w serek wysmukla kobiece kształty górnych partii:)
Monika zakazala mi pruć to, co zrobiłam.
Ale dlaczego nie?


Dlaczego kobietka ma nie być zadowolona, 
skoro nawet przysłała poglądowy rysunek- szkic,
o taki?


No to się zabrałam do dzieła,
ilość frędzli to już moja inwencja.



Tył nieco się różni od przodu kolorami.


Jak widzicie- wyszło małe ponczo-
mogą nosić go dorośli jak i dzieci:)

Może spodoba się również synkowi Moniki? :)

***
Sorki, że ostatnio mało mnie na blogu, ale ten tydzień ostatni, 
a właściwie już 3 wstecz, zmagam się z chorobą Kocia,
w tym duża operacja i walka o Jego życie. 
Były dni, kiedy wymagał totalnej opieki 24/h,
że wtedy nie  wzięłam drutów do ręki...:( 
Bynajmniej nie z braku czasu, a z totalnej niemocy,
a to już bardzo źle u mnie. 
Wszak druty czy szydełko traktuję jako swoistą,
indywidualną terapię, już chyba życiową;)


To wszystko  już za nami, teraz została nam nadzieja
bieżące wizyty kontrolne, antybiotyk
i czekanie na wyniki Kocia.
Mnie stres pomału odpuszcza,
więc  mam nadzieję powrócić szybko z kolejnymi pracami. 

Wyjątkowo Lalunia nie była zainteresowana sesją w golfie:)
bo nie odstępuje Kocia, pielęgnuje go razem ze mną i podtrzymuje na duchu:)

Mam też nadzieję, że dziewczyny czekające grzecznie
w kolejce na swoje zamówienia, 
wybaczą mi to opóźnienie.

***

Dobrych i zdrowych dni Wam życzę:)

3 komentarze:

  1. Witaj.Krysiu,piekny.golf.trzymaj.sie.dzielnie.trzymamy.kciuki,pozdrawiamy.ania,PERELKA.i.GROszek

    OdpowiedzUsuń
  2. Golf taką formą znacznie zyskał na oryginalności - bardzo mi się podoba!
    Trzymam kciuki za Kocia!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Golfik super i energetyczny kolorystycznie.
    Krysiu, bardzo mi przykro z powodu Twoich przeżyć :-( Trzymaj się dzielnie! Całuski!

    OdpowiedzUsuń