Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

sobota, 26 listopada 2016

Skarpetkowe, kolorowe dylematy:)

Mam zrobić ponownie skarpety łowickie, 
podobne jak te:)

Jednak....kremowa włóczka różni się nieco grubością od kolorowej, 
ponadto znalazłam zupełnie inną włóczkę w multikolorze:))

Kolory są radosne, ale nieco mniej nasycone
niż w łowickiej.

Jeszcze z niej nic nie robiłam, 
ale grubością i miękkością idealnie pasuje do kremowej wełenki. 


Zrobiłam próbkę,  
ta wersja podoba mi się bardziej:)


A Wam? 


4 komentarze:

  1. Gdybym tak potrafiła zrobić skarpetkę na drutach... Zawsze jakaś koślawa wychodzi a przecież tak się staram no i zostaje mi robienie dla moich lal kapci na szydełku a ono też nie jest moją najmocniejszą stroną. Piękne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też bardziej pasuje do tych kolorów kremowa włóczka.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne.skarpety,bardzo.mnie.tez.sie.podoba.bardziej.pozdrawiam.cieplo

    OdpowiedzUsuń