Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

niedziela, 11 grudnia 2016

Kolejna, nowa włóczka poszła w ruch:)


Tym razem mam okazję 
testować nową włóczkę akrylową. 


Zupełnie inaczej niż zwykle, przy patchworkowych poduszkach,
(kiedy mieszam różne włóczki jakie mam w domu) 
postanowiłam użyć tym razem wyłącznie tego samego gatunku i marki.

Również kolory pozmieniałam znacznie, 
zupełnie inaczej
niż dostałam wzór. 
Ale o tym w następnym poście,
gdy sesja poduchy  będzie gotowa.


I wracając do włóczki, jest to bardzo miękki i miły w dotyku, 
nieco śliski, taki jakby ciut chłodny akryl. 


Idealnie nadaje się na poduszki i pledy, jest miękki, delikatny,
świetnie sprawdzi się w takich wyrobach dla dzieci.


Bogata paleta kolorów,  lekko perłowy odcień włóczki,
oraz przystępna cena sprawiły, że wybrałam właśnie 

Szczerze ją Wam polecam,
do nabycia  

Poduszka jest skończona, 
ale szarość i ciemność dnia nie pozwoliły mi dziś na zdjęcia. 
Te są zrobione kilka dni temu.


Teraz robię biało-różową poduszeczkę,  dla małej dziewczynki, 
również z tej samej włóczki:). 



9 komentarzy:

  1. I znowu mega kolorowa aż się buzia cieszy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu:) U nas dziś tak ciemno i szaro od rana, że postanowiłam chociaż na blogu dać kolor i jasność;))

      Usuń
  2. Piekne.te.kolory,a.poduszka.pewnie.jest.super.u.mnie.tez.od.dwoch.dni.pogoda.paskudna,stale.pada.i.jest.szari.i.ciemno,pozdrawiam.serdecznie,ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, to nic, tylko włożyć nos w kolorowe robótki:))
      Pozdrawiam i ja z szarego Śląska:)

      Usuń
  3. Piękne kolory, zupełnie inaczej niż za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne i mega kolorowe narzutki zobaczyłam na Twoim blogu i jestem zdumiona...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Dalwi;) a co Cię tak zdumiało? :))

      Usuń
    2. ..,że to ręczna robota....:)

      Usuń