Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

niedziela, 5 lutego 2017

Frak dla Driad...czyli zielony, wełniany, duży sweter z koła:)


Ten duży sweter zaczęłam chyba dwie wiosny temu... :)

Tradycyjnie skończyłam, bez wszycia nitek schowałam i zapomniałam:(
Teraz, gdy mrozy nastały spore, przypomniałam sobie o nim.
Nitki wszyłam niewidocznie, aby można go było nosić i na lewej stronie.



Jako bazy użyłam zielonej, cienkiej, melanżowej wełenki,
takiej nieco artystycznej,  o różnej grubości.
Pozostałe cienkie kolory w kolorach typowo leśnych drzew miałam w domu.



Przewijają się tu brązy, miody, beże, krem, oraz kilka odcieni zieleni.
Sweter mimo, że gruby, jest cudownie miękki i nie gryzie:)


Nie mogłam się oprzeć i zrobiłam wiele zdjęć,
by pokazać Wam miękką strukturę swetra.

Sweter jest idealnym kołem, 
rękawy niezbyt szerokie, ale wygodne.


Z ciekawości zmierzyłam go i średnica to ok. 140 cm.
Cały sweter waży ok. 92 dkg.
czyli nie jest taki ciężki, jak na duży sweter, właściwie płaszcz.
Włóczka to w 95 % wełna owcza.


Przy początku dziergania postanowiłam,
że nie będą widoczne dodawane oczka w obwodzie,
dzięki temu nie ma dziur.



Sweter idealnie przypomina mi pnie drzewa, 
korę, las, paprocie i igliwie;).



Troszkę w zdjęciach przeszkadzało mi słonko robiąc cienie na dzianinie, 
ale sweter zajmuje dużą powierzchnię, więc inaczej się nie dało.
W realu jest bardziej zielony:)


Jak widzicie, Sarenka nie odpuściła sesji:))


Sweter jest wolny, grzeje niesamowicie,
więc gdyby komuś się spodobał, zapraszam na maila:)


Można go swobodnie nosić przez 3/4 roku:)
Nadaje się idealnie jako płaszcz w duże mrozy,
wystarczy przepasać  paskiem, lub spiąć klamrą:)

7 komentarzy:

  1. Jest.piekny.gratuluje.i.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny! Wymagał niezwykłej precyzyjności, by te wszystkie niteczki były niewidzialne! Wcale się nie dziwię Sarence, że ma ochotę na nim poleżeć - skoro jest mięciutki i cieplutki:))
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny jest i rewelacyjne kolory. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. W realu na pewno jeszcze ładniejszy, a te fasony zyskują "na człowieku":)
    Prześliczny!

    OdpowiedzUsuń