Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

piątek, 17 lutego 2017

Najdroższe koty na świecie:)



To tylko moje subiektywne zdanie, ale tak właśnie traktuję swoje zwierzęta.
Są mi najbliższe, razem jemy, śpimy i pracujemy:)


Razem też przeżywamy,
bo zwierzęta maja uczucia takie same jak człowiek.


Jak widzicie, mój Kocio nie schodzi mi z rąk.
Potrzebuje mojej opieki i czułości zwłaszcza teraz,
gdy mogę mu tylko pomóc przejść ten najtrudniejszy czas nieuleczalnej choroby,
złagodzić jedynie skutki , niestety...
Nie piszę tu obszerniej o jego chorobie onkologicznej,
bo jest to po prostu dla mnie za trudne.





Ale dziekuję Wam za wszystkie ciepłe słowa i życzenia zdrowia dla Kocia.
Najtrudniejsza jest niemoc i bezradność,
bo kolejna operacja czy chemia już nie wchodzi w grę.


Znacie moje zwierzęta już od prawie 8 lat, widzicie jak się zmieniają,
jak pomagają mi w dzierganiu:)
jak wypełniają moje życie i ten blog.


Dlatego cieszmy się dziś, że kociaki, w końcu dzikie, drapieżne zwierzęta:)
tak się udomowiły w życiu człowieka,
 a ludzie są mocniej z nimi związani i bardziej je rozumieją;)

6 komentarzy:

  1. Rozumiem Twoją wielką miłość :) Cudne kociaki. Dużo zdrówka dla nich :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego.dobrego.dla.Kocia.i.Ciebie,mam.podobnie.z.Perelka,jest.ciezko.i.niestety.nasze.zwierzeta.nie.mlodnieja.a.staje.sie.starsze.i.schoroane,pozdrawiam.CIE.cieplo

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie kotki są śliczne <3 Moje jak chcą być głaskane, a ja się obijam to gryzą mnie w palec :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Za każdym razem, gdy czytam takie smutne historie, ściska mi się serce i z większą czułością patrzę na moje koty. Jedyne co możesz zrobić, to właśnie to o czym piszesz - dawać im więcej miłości i być z nimi na dobre i złe.
    Przesyłam kizianki dla Twoich milusińskich, szczególnie dla Kocia.
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. głaski kociakom; przykre gdy kocik jest chory i do tego nieuleczalnie. trzymajcie się zdrowo jak tylko jest to możliwe
    pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne Kociaki. Krysiu ogromnie mi przykro, przytul je i ode mnie. Uściski :-)***

    OdpowiedzUsuń