Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

niedziela, 28 maja 2017

Romantyczny szal Agaty:)



"Zrób mi taki duży, żebym się mogła nim cała owinąć", 
poprosiła śliczna, rudowłosa dziewczyna:))


I oto jest. 




Zrobiłam z dwóch rodzajów włóczki.
na podobieństwo szala Ani z Zielonego Wzgórza:)) 




Użyłam jednak nie dwóch, a trzech pasujących,
 różnych kolorystycznie  włóczek. 




Miał jeszcze być kolor żółty, jednak nie znalazłam 
w necie niczego z moherkiem, 
co by nam tu pasowało.



Jeszcze tak ogromnego szala nie robiłam, 
wyszła prawie narzuta na jedno łóżko:) 


Tu na zdjęciu, na moim narożniku- zajmuje połowę:)



Obie delikatne włóczki Nako kupiłam u Liloppi:)



Dane techniczne: 
wymiary: 200 cm x 95 cm
waga: 35 dkg
włóczka; mieszanka moheru, akrylu i alpaki


Z powodu "niemania" zdrowej stopy...:) 
nie ma zdjęć w plenerze, które sobie wymarzyłam..:(



Mam jednak zamówione u Agatki, 
 to się z Wami podzielę:)

9 komentarzy:

  1. Prześliczny! I te kolory - idealne dla rudowłosych piękności:))
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) faktycznie dla rudowłosych jest super:))

      Usuń
  2. Kolory harmonijnie będą grały z rudymi włosami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny szal! Uwielbiam takie nieoczywiste miksowania kolorków.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne.kolory,gratuluje.i.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny a kolory urzekające:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny szal!!! Włóczka Nako super wdzięcznie wychodzi na szydełku. Fajnie dobrane kolory. Pozdrawiam cieplutko, K :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Krista:)) Tu pomieszałam Nako z Yarn Art:)) ogólnie mieszania było sporo...:)) by nie uzyskać oczywistych pasków:))

      Usuń