Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

piątek, 30 czerwca 2017

Letnia chusta szydełkowa- "Owoce cyganerii" czyli "The fruits of bohemia"





Gdy zobaczyłam ten wzór, wydał mi się bardzo prosty, 
a obok leżały włóczki ze sweterków dla dzieci oraz kolorowa bawełna;)




I tak, zupełnio prosto i szybko a zarazem niespodziewanie dla mnie;)
powstała letnia chusta.


Dodałam  kolorowe frędzle,
by uzyskać większe wrażenie lekkości;)



Chusta może być noszona  o każdej porze roku, 
bo latem delikatnie osłoni przed słońcem, 
lub ogrzeje w chłodny wieczór.



Zimą i jesienią spokojnie może pełnić rolę szalika:)
i rozjaśnić szarość dni i naszych ubrań:)




Dane techniczne: 
Użyta włóczka do niej, to akryl biały,
multikolorowy, oraz różne bawełny.


Waga: ok. 32 dkg.
Wymiary:
- szerokość w ramionach; 140 cm,
- wysokość: 97 cm.

PS. W związku z licznymi zapytaniami o wzór, podaję :)

Wzór pochodzi ze tej strony.

13 komentarzy:

  1. Witaj Krysiu,chusta jest piekna, gratuluje i pozdrawiam z Rzymu,ania z Przygod z drutami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu, mam nadzieję, że pogoda w Rzymie sprzyja Twojemu dzierganiu:))

      Usuń
  2. Lubię takie kolorowe chusty:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu,m ja też:)) Tym bardziej takie misz maszowe- nieprzewidywalne;))

      Usuń
  3. śliczna Krysia ta chusta ja też jestem wkręcona w chusty ale raczej bawełniane choć może taką leciutką też bym zrobiła jaka włóczka? Pozdrówka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko, tu są głównie grubsze bawełny:)) a włóczka multikolor to akryl cienki, ten co w sweterkach dla dzieci- Happy Kiddy, antypilling firmy Grundl:)

      Usuń
  4. Urocza. Chyba musze nauczyc sie machać szydelkiem

    OdpowiedzUsuń
  5. A gdzie można znaleźć ten wzór? Niezwykle uroczo prezentuje się w tej chuście! Śliczna - delikatna i prosta!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, dodałam wzór na blogu, dziękuje:)) Taki spontan wyszedł z tego co pod ręką:))

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję za wzór :)) A "spontan" bardzo mi się podoba w Twojej wersji:))

      Usuń
  6. Chusta jest przepiękna. Wspaniałe kolory. :)

    OdpowiedzUsuń