Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

czwartek, 1 czerwca 2017

Patchworkowa, zielona chusta-"Kaczeńce":)




Już wcześniej zapowiadana w kilku postach 
chusta jest skończona:)


Agnieszka wymyśliła sobie ją na przykładzie narzuty, 
jaką robiłam kilka lat temu.




Miałam zapowiedziane, 
że ma być taka sama lub bardzo podobna kolorystycznie. 



I tu zasugerowałam się włóczkami w narzucie- 
wobec czego zrobiłam chustę ze średniej grubości włóczki. 


Tym samym, ta chusta jest raczej jesienno-zimowa, 
ale może pełnić również rolę pledu
czy kocyka do ogrodu.


Jeśli jednak kiedyś zdecyduję się zrobić podobną chustę, 
to wybiorę bardzo cienką włóczkę.


Brzeg zrobiłam falowany, o kolorze kurczaczka:))
ok, ok....żółtych kaczeńców:)


Tu lewa strona dzianiny.


Dane techniczne:
Włóczka; rożne rodzaje akrylu i wełny
Wymiary: 180 cm w ramionach, wysokość 90 cm.
Waga: 65 dkg.

 A tak nam się pracowało z Sarą,] między innymi 
nad wykańczaniem brzegów itp. ...:)



7 komentarzy:

  1. Och przepiękna chusta i takie radosne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow jest przecudna! jak marzenie! kolorowa i patchworkowa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chusta bardzo ładnie wyszła, taka orginalna :0
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham takie połączenia kolorowe z kwadratów, cudownie letnie kolory i takie wesołe, świetna chusta - pozdrawiam cieplutko, Krista :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna, też taką chcę :)

    OdpowiedzUsuń