Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

czwartek, 8 czerwca 2017

Sweterek dla dziecka- z kotkiem:)



Bardzo dawno nie robiłam sweterka dla dziecka, 
chyba minęło jakieś 26 lat...;)


W wieku ok. 2 lat był mój syn wtedy, gdy zrobiłam dla niego kremowy sweterek,
 z dużym, wrabianym, kolorowym klownem i naszywanymi pomponami.

Dziś powiedzielibyście, że taki w stylu boho:))
Gdy tylko zobaczyłam tę włóczkę, od razu postanowiłam, 
że będzie z niej coś dla dziecka.

 
w
Taka melanżowa, multikolorowa włóczka fajnie komponuje się
 z białym czy innym neutralnym tłem. 


Zrobiłam go od góry, bezszwowo.  


Tu tył sweterka.


Boki zaznaczyłam wzorem francuskim.


Ponieważ wydał mi sie nieco bezoosobowy w same paseczki, 
wymyśliłam kieszonkę:)


Kotek na niej jest wyszywany, co robiłam z głowy, 
oraz pierwszy raz  w życiu. 


Chodzi mi tu o technikę  haftu.
Kiedyś robiłam haftowane krzyżykami  kartki, 
pamiętacie? 
Stąd wzięłam wzór kotka. 
Włóczka to mięciutki akryl dla dzieci, 
który do złudzenia przypomina bawełnę. 




Jestem bardzo z niego zadowolona, i mimo, że  składa się z wielu nitek, 
nie rozdwajał mi się na drutach.


Przenikanie się kolorów bardzo inspiruje do dziergania, 
nie można przestać.


Taka włóczka nadaje się na letnie sweterki, topy, 
kocyki, poduszki
czy nawet chusty.

Włóczkę kupicie w sklepiku Liloppi:)  


Sweterek jest luźny, model oversize, 
dla dziecka w wieku 2-4 lat.


Tu na podkładkę pozował mój Kocio:))
Już mam w głowie następne wersje,
 z kieszonkami i haftami:)) 

2 komentarze:

  1. Sweterek jest śliczny, a kotek na kieszonce słodki. No i ta kokardka dopełnia całości 🎀🎀🎀 Dzierganie dla dzieci to wielka przyjemność 🌝🌝🌝

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny - kolorowy, energetyczny! I do tego pomysłowy dodatek!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń