Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

środa, 9 sierpnia 2017

Chusta na drutach "Free colors" :)


Tę chustę robiłam w kwietniu i maju:)
O tu:)


Niespiesznie, dla przyjemności, dobierając energetyczne i ciepłe kolory:)) 
Ponadto wybierałam przyjemne, mięciuchne i puchate włóczki:)


Sesja dziś "na ściance":)) w domu, z uciekającym słońcem, 
za to miękkim, cudownym  światłem. 


Ponadto zdjęcia robione  na wysokości -
obie z córką prawie lewitowałyśmy:)) 
Nie wspominając, że słoń mi się co rusz rzucał na ucho:))
Serio:))

Mam taką ozdobną zawieszkę ze słoniami indyjskimi 
i dzwoneczkami w oknie:))
One co rusz lądowały na mojej głowie:))
Śmiechu było co niemiara:))


To się zdjęcia ciut niewyraźne zrobiły:)



Chusta jest duża, mięciutka,
będzie miło otulić się jesienią i zimą:))

Dane techniczne:
Waga: 40 dkg
Wymiary;
Wysokość: 122 cm
Szerokość w ramionach: 200 cm
Włóczka: mieszana, wełna, akryl, moher, igiełkowa

4 komentarze:

  1. Piękna! Kolory i różne rodzaje włóczki świetnie ze sobą współgrają :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przykuwa wzrok,wysmakowana nie tylko kolorystycznie.Brawo.

    OdpowiedzUsuń