Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

piątek, 24 stycznia 2014

Kwadraty szydełkowe- bliżej wiosny:)

Dostałam sporo maili z pochwałą kolorystyki moich chust na drutach
i szydełkowych również:)) 
Dziękuję Wam bardzo, były też zapytania o kolor zielony...
więc pomieszałam dwa motki, rdzawe i brązowo- rude, oto co wyszło:)



Zdjęcia tradycyjnie nie oddają uroku kolorów tej cieniowanej włóczki-
bo szaro i buro u mnie dziś było. 
Teraz namyślam się nad wielkością i kolorami wykończenia chusty- 
ale to już za kilka dni.
Ja tymczasem mam do drobnego wykończenia i wszycia sporo nitek w  kilku chustach, 
w tym i szaro-czarną z poprzedniego postu.

A na drutki wskoczyła znów tęcza, testuję nowy moherek:)

To tyle u mnie, biegnę popatrzeć co u Was, 
trzymajcie się cieplutko!:))

13 komentarzy:

  1. piękne te twoje chusty i te kolory dech zapiera , zazdroszczę -też dziergam ale tylko małe prace , niestety z braku czasu , pozdrawiam cieplutko
    marzena

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kolorystyka! Kwadraciki są urocze! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne prace :-) :-) :-) Uwielbiam kwadraty :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, cudne!!! Ja kupiłam włóczkę i nie mam startera by zacząć takie kwadraty. Może jak trochę poczytam u Ciebie to się skuszę:) pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne , nieodmiennie podziwiam Twój talent :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś mistrzynią w łączeniu kolorów! niesamowite wyczucie, wspaniałe efekty!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle, ciepło i kolorowo. Dlatego tak bardzo lubię do Ciebie zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chusty piękne jak właścicielka ,ale i kotka prześliczna .,ża też mam kotkę ciekawa jestem czy też towarzyszy Ci jak robisz swoje robótki bo moja wręcz siada na tym co zrobiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje zwierzęta siadają, jak tylko chcę zrobic zdjęcia robótkom:))
      Czasem wpychają się na kolana, jak robię coś na szydełku itp.
      Dzięki za miłe słowa:)

      Usuń
  9. Jestes bardzo pracowita i chyba cierpliwa:) Zszywacz, czy wrabiasz kwadraty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzienks,
      cierpliowości uczę się cały czas i chyba jedszcze muszę sporo km wyrobic włóczki, by miec cierpliowśc anielską;))
      Kwadraty od razu wrabiam, szybciej jest:)

      Usuń
    2. o...w literówkach widac, jaka cierpliwa jestem:)) sorki:)

      Usuń