Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

niedziela, 5 stycznia 2014

Nowy Rok, rękawiczki, słonko i Sarenka:)

Nowy Rok nadszedł u mnie spokojnie,
podobnie jak i świąteczne dni,  powiedziałabym,
że z duuuużym dystansem do wszystkiego:)
Stąd i moja rzadsza obecność w necie. 
Są sprawy ważniejsze i mniej ważne,
czasem trzeba po prostu pożyć w domu i realu:)

Dziękuję  jednak wszystkim Wam za życzenia i  
za ten wspólnie spędzony kolejny rok,  
w naszym  blogowym świecie:) 
Życzę wszystkim moim obserwatorom, aby ten 
Nowy- 2014 
przyniósł Wam dużo twórczych pomysłów,  
sporo radości oraz  kolorowe,  zdrowe wszystkie dni:)
Reszta, mam nadzieję- sama się ułoży pomyślnie. 



Jeszcze w zeszłym roku zrobiłam na szybko córce rękawiczki-
do czapki w komplecie. 
Brakło mi wełenki brązowej, więc pokombinowałam z kremową i orzechową. 
Jednak w międzyczasie przyszło nam ocieplenie,
córka kupiła sobie nową, lekką czapeczkę,  
więc cały komplet jest właściwie mój i sprawuje się znakomicie:)

A propos ocieplenia aury zimowej-
za moim oknem mam oto takie słoneczne  widoki:)




Dziś robiłam też sesję chuście, którą skończyłam  już sporo czasu temu, 
ale Sarenka od razu wyczuła, że może załapać się  na zdjęcia. 
Jakże mogłam nie ulec takiej milusińskiej? :)



Nawet chętnie podała łapę w zamian za osobistą, psią  sesję;)


Czyli następny post będzie o różanej chuście:)

3 komentarze:

  1. Piekna chusta , a piesek jeszcze piekniejszy,pozdrawiam Cie w tym Nowym Roku i gratuluje Sarenki i chusty,ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna chusta!
    Zapraszam do mnie po wyróżnienie :)
    http://uaneczki.blogspot.com/2014/01/wyroznienie-na-dobry-koniec-roku.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Komplet wygląda bardzo ciepło, jeszcze 'cieplejsza' jest pewnie kochana psinka :) Czekam na zdjęcia chusty w całej okazałości! :)

    OdpowiedzUsuń