Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

poniedziałek, 31 grudnia 2012

Bardzo pracowity rok 2012 !:)

Dziś podsumowanie tego minionego Roku:)
Jak przejrzałam bloga, to chyba na palcach jednej ręki mogę policzyć dni bez szydełka czy drutów,
w czasie totalnego zmożenia chorobą lub na wyjeździe.
Zachowuję się wtedy po jednym , dwóch dniach jak nołogowiec- palacz:), czegoś mi brak w rękach.
To już pracoholizm, wiem :) ale i jak Wam wiele razy pisałam- pasja.
Więc już bez gadania, oglądamy i wspominamy:)
Dla dzieci;
- czapeczki
 
 
 
 
 
Posted by Picasa

- chusty, czapeczki i broszki:)
 
 
 
Posted by Picasa

- papućki
 
Posted by Picasa

- poncho
 
Posted by Picasa

Małe kocyki dziecięce:
 
Posted by Picasa
 
 
 
 
 
 
Posted by Picasa

Czasem coś do kompletu, czyli mitenki lub getry do szalika:)
 
 
Posted by Picasa

Często komplety;
czapki z szalikiem lub rękawiczkami, mitenkami:)
 
 
 
 
 
 
Posted by Picasa
 
Posted by Picasa

Czasem same czapki;
 
 
 
 
 
Posted by Picasa

Chusta w komplecie z beretem:
 
 
 
Posted by Picasa

Szydełkowe chusty też cieszyły się powodzeniem:)
 
 
 
 
Posted by Picasa

Szale szydełkowe, czyli dłuższe odmiany chust:)
 
 
 
Posted by Picasa

Wasze ulubione narzuty :)
 
 
 
 
 
Posted by Picasa

I poduszki, podkładki do kompletu;)
 
 
 
 
 
 
Posted by Picasa

Poduszki kolorowe, kwadratowe:)
 
 
 
 
 
 
Posted by Picasa

Wasze ulubione, tęczowe, zakręcone poduchy:)
 
 
 
 
 
 
Posted by Picasa
 
 
Posted by Picasa

Sprawdziły się też same przody poduszek:) kolorowe i z bawełny.
Jedna zaginiona na poczcie, szybko powstała druga:)
 
 
 
 
Posted by Picasa

Polubiliście też moje broszki "marine":)
 
 
Posted by Picasa

Zostałam przymuszona niejako do szycia i klejenia:)
 
 
Posted by Picasa

Nadal lubicie moje kwiatki jako scrapki:)
 
Posted by Picasa

Czasem zrobię coś dla wprawy, lub zupełnie nie wiadomo czemu:))
 
 
 
 
Posted by Picasa

A czasem dla nieskończoności:))
 
Posted by Picasa

 
 
 
 
 
 
Posted by Picasa

 
 
 
 
 
 
Posted by Picasa

Jeszcze czeka kilka Waszych prac do skończenia, jak to u mnie "na wczoraj":)
 
 
Posted by Picasa

Na koniec moja ostatnia miłość- skarpety:) zrobionych jest więcej, ale bez zdjęć jeszcze:(
 
 
Posted by Picasa

A na koniec , na udokumentowanie przysłowia, że "Szewc bez butów chodzi...."
jeszcze zeszłej zimy dla siebie ( czytaj; dzieci nie chcą moich wyrobów oprócz skarpet:))
zrobiłam jedną, ciepłą, wełnianą czapkę:)
 
Posted by Picasa

Ufff, napracowaliśmy się ze zwierzętami :)

Jeśli zapomniałam o jakimś zamówieniu, wybaczcie mi, proszę,   napiszcie mail, przypomnijcie się.

Do zobaczenia w Nowym Roku mili moi:)

Do Siego Roku!!!


15 komentarzy:

  1. Wszystkiego czego pragniesz w Nowym Roku - niech Ci się spełni.
    Oby nie musiał być aż tak zapracowany, jak ten odchodzący!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Całe mnóstwo wspaniałości zrobiłaś i życzę Ci żeby następny rok nie był gorszy od tego i owocny w tak piękne dzieła jak ten. :) Tylko odpoczywaj więcej. :* :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniałe prace poczyniłaś... śliczne kolorystycznie...
    Wszystkiego dobrego w Nowym 2013 Roku... niech Cię pomysły nie omijają...

    OdpowiedzUsuń
  4. Oby przyszły rok przyniósł dużo tak pięknych projektów!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego co najlepsze w nowym roku. Wielu ciekawychn inspiracji, pomysłów.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne (gdzieś tam moje :)), a król złoty extra.
    Dużo radosnych chwil w Nowym Roku :D

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko! Dużo tego było, a wszystko takie śliczne :)
    Życzę Ci samych świetnych pomysłów, inspiracji oraz czasu, pieniędzy i motywacji do wprowadzania w życie wielu planów robótkowych :)
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo tego! Ja nie wytwarzam aż takich ilości :P
    Same śliczności :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku i dalszych tak ładnych i efektownych projektow :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Krysiu jestem pod ogromnym wrażeniem Twojego talentu i pracowitości!!!!
    JESTEŚ WIELKA!
    Nieśmiało Ci powiem cicho na ucho: w tym roku zamierzam nauczyć się robić na szydełku (coś tam juz umiem ale ...)
    Niech ten Nowy Rok bedzie dla Ciebie obfity!

    OdpowiedzUsuń
  11. o łał! naprawdę pracowity miałaś roczek, tylu pięknych rzeczy naraz marnie szukać w sieci! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  12. Rok Obfitości! Dzieła sztuki po prostu! i takiego życzę Roku 2013, a przede wszystkim zdrowia i czas na wypoczynek. Uściski :-)***

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne rzeczy zrobiłaś w tym roku. Super!!1 Najbardziej podobają mi się pledy. Pozdrawiam noworocznie Goska

    OdpowiedzUsuń
  14. Przpięknie dobierasz i łączysz kolory! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń