Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

sobota, 22 grudnia 2012

Grube, wełniane i tęczowe skarpetki zimowe:)

Zrobiłam je bardzo szybko, na prośbę młodego, zakochanego człowieka:))
Miały być "radosne, radosne, radosne":))
I pomimo krótkiego terminu i choroby, oraz niewielkiego wyboru włóczek skarpetkowych w moim domu:) jestem z nich zadowolona.

 
 
Posted by Picasa
Mam już nawet pomysły na następne:)

I teraz informacja o zagadce- niestety nikt z Was nie odgadł:((
Czyżby była aż tak trudna?
To ma być bieżnik, bawełniany, dwukolorowy.
Muszę Wam wymyślić kolejną zagadkę, już łatwiejszą:)

12 komentarzy:

  1. Fajowe skarpetki. No trudne było trudne:) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie u Ciebie i kolorowo. :) Nie wiedziałam że masz tak samo, miałam szczęście ale i tak długie okresy bezskładkowe, dużo chorowałam, kilka operacji było i zagrożeń życia. Całe życie takie do d... i znów marudzę. ;) Idę doszyć kotu co trzeba, dzięki. :* Zdrowych pogodnych Świąt kochana. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczne! I takie energetyczne! Pięknych świąt życzenia przesyłam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten cudowny pełen radości czas Świąt
    niech przyniesie wiele szczęścia i radości,
    a Nowy Rok spełni najskrytsze marzenia.
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten cudowny pełen radości czas Świąt
    niech przyniesie wiele szczęścia i radości,
    a Nowy Rok spełni najskrytsze marzenia.
    Kasia

    OdpowiedzUsuń

  6. `*.*´¨)
    ¸.´¸.*´¨)
    (¸.´ (¸.`
    (`*.¸ (`*.¸ ¸.*´) ¸.*´)
    * WESOŁYCH ŚWIĄT *

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja takich zdolności nie posiadam... zazdroszczę, bo wyszło pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiary co góry przenosi,
    nadziei, która nigdy nie gaśnie,
    miłości w dużej ilości
    - od Bożej Dzieciny życzy…Piecyk

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne skarpeciałki! Miłego czasu poświątecznego oraz spełnienia marzeń w w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń