Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

niedziela, 30 grudnia 2012

Kremowy szal szydełkowy:)

Dziś nieco jaśniej niż ostatnio:) - w kolorach ecru, delikatnego kremu szal.
Już od Świąt ta mgiełka jest prezentem, mam nadzieję, że trafionym.
Włóczka to ; moher Himalaya Kasmir.
 
 
Posted by Picasa
Dziękuję za dobre, krzepiące słowa, wracam pomalutku do formy psych-fiz:)
Aktualnie wykańczam zaległe prace, oraz drutuję domowe skarpetki odlotowe!:)
Oj, będzie się działo:)) bo skarpetkowego bakcyla połknęłam zupełnie....
a mam sporo cienkich włóczek, co to nie wiedziałam do czego je wrobić ;))
Teraz wiem, łączę ze szlachetniejszymi wełenkami i pracy mam na ten nadchodzący Rok w bród:)
Buziaki mili moi.

6 komentarzy:

  1. jak praca zaplanowana ,a u Ciebie zawsze świetne rzeczy powstają to wypada mi tylko życzyć Szczęśliwego Nowego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ago,
    dzięki , wzajemnie
    i takiego Roku się spodziewam!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęśliwego Nowego ! :)
    Bardzo delikatny i elegancki szal :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chusta przesliczna, taka pajeczynka, no i ten super elegancki kolor - podoba mi sie niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super praca. Pięknie wyeksponowany kolorek przy tym prostym wzorze. Efekt rewelacyjny. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń