Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

piątek, 21 grudnia 2012

Zakręcone, czarodziejskie krzesło Alicji:)

Oto kolejna odsłona mojej pracy w Waszym domu:)
Alicja miała jak widzę, czarodziejskie, stare krzesło, świetny kawałek ściany..o jakiej marzę;))
i oczywiście lustro, jak to w przedpokoju.
 
 
Posted by Picasa

Poprosiła mnie o zrobienie poduchy, jak pamiętacie dwustronnej.
Ja z kolei poprosiłam Ją o zdjęcia, bo u mnie ostatnio jakoś szarość i ciemność zimowa.
I teraz jak widzę efekt, dziób sam mi się śmieje:))
Dziękuję Alu jeszcze raz.

Niestety ja mam nawrót choroby i zamiast "lepić uszka kopytkami":))
dziergam tęczowe skarpetki w łóżku.
Moja przyjaciółka dzwoni i mówi:
-..." ale Ci dobrze......siedzisz w łóżku, termofor, nie musisz wychodzić...",
a ja wolałabym się zamienić na zdrowie i przedświąteczny wigor:)
Nawet nie miałam sił "do netu wejść", by zobaczyć co tam u Was nowego:)
Buziaki mili moi i do następnego postu tęczowego:)

4 komentarze:

  1. Poducha bardzo radosna :) Zdrówka życzę przede wszystkim i świąt spokojnych i wesołych !

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana zdrówka, a te podusie luuubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Białych myśli
    lekkich jak puch,
    niech Anioł
    przywieje z nieba,
    otworzy skrzydłem
    nadziei,
    i niech kolędę zaśpiewa,
    bo dzisiaj jest piękny dzień,
    wszystko się rodzi na nowo,
    więc w blasku tajemnych świąt,
    żyj zdrowo i kolorowo.

    Pozdrawiam serdecznie. Dorota
    http://sielankowedzierganie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń