Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

poniedziałek, 3 grudnia 2012

Śnieżna czapa dla królowej:)

Śnieg przykrył u mnie szarość dnia codziennego, więc nie mogło zabraknąć śnieżnej czapy na blogu:)
Zrobiłam ją z bardzo grubej włóczki o nieregularnym splocie, ze srebrną nitką.
Nie wiem skąd mam tą włóczkę, ale jest niesamowicie miękka i taka perłowa.
Dołożyłam moherku miękkiego, by nadać jeszcze większej puszystości.
Wrobiłam tym razem tylko jeden duży warkocz w ściągacz.
Czapa jest duża, miękka i rozciągliwa.

 
 
Posted by Picasa

Zostało mi trochę włóczki i teraz mam dylemat, dorobić mały golfik, czy kombinowane rękawiczki?
Oczywiście czapa szuka właściciela:)

A w następnym poście będzie o:
turkusach, brązach, melanżach- stąd zdjęcie broszki jako zapowiedź;)

7 komentarzy:

  1. Piękna i widać,że milutka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy ta piękna czapa jest do kupienia? :)
    Oj... Bardzo mi się podoba :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak Olu, napisz do mnie na mail:)

    OdpowiedzUsuń
  4. krolowa sniegu bedzie zadowolona z czapki :-)

    OdpowiedzUsuń