Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

wtorek, 15 lutego 2011

Candy- jeszcze zimowe ale zielone:))


Zapraszam chętych do udziału w kolejnym Candy:) czyli cukieraski rozdaję.
Zdrówko najważniejsze - wiadomo, zima jeszcze trwa, więc tym razem szeroki, ciepły szalik w wiosennych kolorach.
Jest bardzo długi- jak wąż boa:)ma 240cm.

Serdecznie zapraszam.
Zostawcie proszę komentarz pod postem i podlinkowane zdjęcie na swoim blogu.

Candy trwa do 20 lutego- czyli bardzo szybkie, żebyście zdążyły się owinąć tym szalikiem jeszcze tej zimy:)

Pozdrawiam serdecznie, jakem zielonooka:)

PS. Osoby nie posiadające bloga- sympatyczne- zapraszam również:))

18 komentarzy:

  1. Zapisuję się :) Wow chyba jestem pierwsza, to pewnie dlatego że od jakiegoś czasu bacznie obserwuję Twojego bloga :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O chyba jestem pierwsza w kolejce! Szal świetny!

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnio Pani w mięsnym zwróciła mi uwagę, że mam prześliczny zimowy komplecik i nigdzie takich nie widziała :))) chodzi oczywiście o Twój komplet czapka z szalem pt. Królowa Śniegu :DDDD noszę go całą zimę i jestem prze-za-do-wo-lona chociaż nienawidzę czapek ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Polly- proszę Panią z mięsnego zaprosić do mojej Gallerii- niech kobietka też ma fajną czapkę;))
    Zrobimy dla niej jakąś "Śnieżkę"- bo królowa jest tylko jedna:))
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Krysiu, a ja- pytam "z pewną taką nieśmiałością", bo nie prowadzę bloga- mogę się zapisać? Nadmieniam, że chodzę w dwóch czapkach od Ciebie...wprawdzie nie jednocześnie,ale zawsze i wszędzie tej zimy.
    Buziaczki, szalik przecudnej urody jak zresztą wszystkie Twoje dzieła

    Agutek

    OdpowiedzUsuń
  6. Agutku- jesteś sympatyczna?
    To możesz:))
    Pozdrówka dla Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja, nie dość że sympatyczna, to jeszcze mam sympatycznego bloga, czyli się kwalifikuję :) Tylko, kurczę do czego mi ten zielony szalik...
    Mimo to zapisuję się, żeby sprawdzić, czy masz szczęście, a co :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. i bardzo dobrze że szybkie i takie wiosenne - zapisuje się i zapraszam do mnie na edzia-goodies

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Krysiu, jeszcze raz dziękuję za cudeńka, które dla mnie uszyłaś !! Są piękne, codziennie nosze kwiatka na swetrze :) Ja również dopisuję się do tej kolejki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też dołączam, bo kolorki Twojego szala idealnie pasują do mojej kurtki!!! No a dziewczyny tak Cię zachwalają, że grzechem byłoby odpuścić :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzień Dobry


    Chętnie się wpisuje bo już ciepło od szaliczka czuje.

    pozdrawiam
    wara@poczta.forward.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny szalik! Grypa mnie dręczy i potrzebuję czegoś baaaardzo zielonego i baaaardzo wiosennego! Ustawiam się w kolejce! :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również bardzo chętnie się zapisuję;) Uwielbiam zielony kolor.

    OdpowiedzUsuń
  14. I ja się chętnie przyłączę do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne kolory... już marze o takim szaliku... Pozdrawiam ciepło;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. pozytywne kolorki chetnie sie zapisze i zapraszam na candy do mnie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. i ja się ustawiam... ledwo zdążyłam... dopiero zobaczyłam ;)
    Buziak M.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też chętnie się dołączę do kolejeczki :) Cuda tworzysz Droga Krysiu, tylko pozazdrościć :) I przy okazji chciałam Ci podziękować, bo zabrałam się w końcu ze leczenie mojej chorej szyi. Twoje słowa chyba tak na mnie podziałały :)

    OdpowiedzUsuń