Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

wtorek, 8 lutego 2011

Maczki w klimacie sercowym:)



Na prośbę pewnej artystki - Pauli zrobiłam szydełkową, dużą, czerwoną broszkę i kolczyki.

Miękka wełenka w żywoczerwonym kolorze, na brzegach czarny moher.

W środku hematyty i koralik perłowy.

Już bardzo dawno zrobiłam na szydełku etui na telefon.

Przeleżał w szufladzie aż do dziś, gdzie mi wpasował się w kompozycję:)

Paula lubi czerwony kolor- a skoro sztandarowym "kwiatem polskim"jest mak- tak też nazwałam ten komplet.

No to jeszcze mi zostały teraz chabry, malwy, bławatki......i inne ładne kwiatki...

"Bukiety wiejskie, jak wiadomo, wiązane były wzwyż i stromo...."

Czyj to cytat? :)

Polonistki! - proszę dać szansę innym blogerkom:)

I bez "wygooglowywania" proszę:)

Pozdrawiam Was gorąco jak ...mak z serduszkiem:).




4 komentarze:

  1. W barwach podobne do ołtarza,
    kształt serca miały lub wachlarza ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Julian Tuwim "Kwiaty polskie".
    Stoi na wyciągnięcie ręki :)))

    "W kwiatach spotkały się ich oczy, w kwiatach przecięły się spojrzenia.
    I na hiacyntach, na złocieniach,
    w jeziorze róż, sród zawiłych,
    odnajdywały sie , gubiły..."

    Kwiaty z polskich łąk i ogrodów są najcudniejsze pod słońcem:)))
    Piękny temat do robótek wybrałaś :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznaję się bez bicia, że nie wiem czyj to cytat. Maki ładne, ja preferuję chabry i fiołki;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne :)))) I to moje :)))
    Akurat listonosz był jak mnie nie było i zostawił awizo..i to chyba paczuszka od Ciebie...? :))))

    OdpowiedzUsuń