Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

piątek, 4 lutego 2011

Szyjecie Wy- szyję i ja:))




Włóczka wreszcie przyszła- mogę spokojnie dokończyć sporo opóźnione narzuty.
Zszywam ręcznie, poprzednio łączyłam szydełkiem. Ale przy kołach- jest to raczej niemożliwe- bo ścieg szydełkowy jest przechylony w jedną stronę i powstałby istny misz-masz:)).
Jeszcze tylko poduszka, wałek i następna praca czeka.

Jak nigdy do tej pory nie robię serduszek, kartek walentynkowych itp:))
Ale być może mnie coś napadnie- jak patrzę na Wasze blogi i oryginalne pomysły.
Twórczego weekendu Wam życzę:)

12 komentarzy:

  1. Kochana, nie wiem skąd Ty masz tyle siły, żeby pracować w weekend. Juz mi sie nic nie chce, nawet palcem kiwnąć. Zazdroszczę Ci. Trzymaj się

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dość, że zdolnaś Kobieta, to jeszcze jaka pracowita :)
    Specjalne podziękowania dla Ciebie na moim blogu Krysiu :)
    Buziaki M.

    OdpowiedzUsuń
  3. to są moje kolory a marzeniem moim jest zrobić sobie taki pled - ale nie potrafię !!!!!!!!!! pozdrawiam ewa

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyle pracy to nie ma czasu myśleć o serduchowych kartkach. Udanego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście "motylki mam w brzuchu" jak widzę te Twoje kwadraciki i kółeczka...jakie jest piękne to, co ma sens!!! ściskam Krysiu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale tu pięknie u Ciebie, będę zagladać częściej, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za miłe słowa:)
    Witam w moich kolorowych progach nowe - nie znane mi dziewczęta:)) i zapraszam częściej.
    Pytacie skąd siłę biorę...z desperacji pomieszanej z determinacją:)
    Och, żeby moje życie było tak kolorowe jak moje patchworki:))...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ to będą piękne narzuty.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiekna narzuta! Sliczny zestaw kolorow. No i to reczne zszywanie.... Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ tu kolorowo :) Piękny blog i piękne Twoje twory :) Pozdrawiam Agata

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj, piękne Twoje kapy :) Zapraszam do udziału w projekcie "Magiczny kocyk", każdy element szydełkowy na wagę złota :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy pomysł z tymi "kołami". No i moje ulubione kolory.
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń