Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

wtorek, 14 kwietnia 2015

Indyjskie klimaty i kwadraty- cz. 2


Nadal dziergam kolorowe kwadraty na pled,
jeszcze nie wiem, jak go nazwę:)

Wiem jedno, uwielbiam zestaw indyjskich kolorów.


 Pomieszam je  nieco ze skandynawskimi odcieniami, co z tego zostanie?
Nie wie nikt na razie, bo i nie wszystkie kwadraty chyba wykorzystam.


Zrobiłam ich sporo z włóczki , jaką miałam w domu,w czasie,
gdy oczekiwałam na tą docelową, z  hurtowni.




Ostatecznych  kształtów pled nabierze wówczas,
gdy zrobię już wszystkie kwadraciki. 
Pewnie będzie jeszcze niejedna odsłona tej pracy w trakcie:)



Pozdrawiam Was bardzo słonecznie-
wiosna jest i u mnie:)

PS.
Teraz już wiecie, gdzie jestem, jak mnie nie ma? :)

3 komentarze:

  1. Kolorowo u Ciebie jak w Jaipurze :) Byłam i wiem co mówię. Czekam na finał. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajnie kolorowo ;) na pewno pled wyjdzie super, czekam z niecierpliwością na jego prezentację ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ bomba pomysł! będzie niesamowity!

    OdpowiedzUsuń