Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

piątek, 3 czerwca 2016

Szydełkowa chusta - rafa koralowa:)



Jeszcze chyba zimą dostałam od "nadmorskiej" Eli 
dużą paczkę z włóczkami, 
a w niej była i ta , cieniowana.


Bardzo lubię ten moherek, już z niego, 
 nieco w innych kolorach robiłam wcześniej takie chusty.


Tym razem chyba w lutym? wydziergałam przy tv, 
niby mimochodem, znany Wam wzór. 



Prawdziwy koralowiec wybarwiony jest właśnie od kremu, 
do odcieni rudego i wreszcie do czerwonego koralu:)





Źródło; internet


Dane techniczne: 
- wzór: autorski
- włóczka:  Moher Special Ebruli, 10% moher, 10%wełna, 80% akryl,
   - szerokość w ramionach: 190 cm,
   - wysokość w dół od karku: 110 cm,
   - waga: 16 dkg.


                                                      Póki co,  chusta nie ma właścicielki:)


Pięknie zakwitła mi zeszłoroczna lilia.


Wykorzystałam ją więc do zdjęć;)


Nieco tylko zmieniła kolor kwiatów, 
na intensywniejszy. 

Miłego weekendu Wam życzę;)

2 komentarze:

  1. Świetna rafa - chusta urocza, pozdrawiam, K :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna,jak.zawsze,robisz.cudne.chusty,pozdrawiam.cieplo

    OdpowiedzUsuń