Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

piątek, 10 czerwca 2016

Jeden kwadracik...czyli jak poszerzyć sukienkę;)

Moja córka kupiła sobie na jesieni sukienkę, z fantazyjnym wycięciem na plecach.
Była ciut za ciasna w biuście, ale tak się jej podobała
( ...że o atrakcyjnej cenie nie wspomnę...:), 
że po prostu musiała ją mieć. 
Sukienka była chyba szyta "na wieszak", faktycznie baaardzo szczupłe S.
"Mamo, poradź coś!:("
 poprosiła moja córcia,
gdy tylko temperatura nam wzrosła tej wiosny:)
Wyobraźni mi raczej nie brakuje, więc do dzieła;)
Dwa rogi z tkaniny były zszyte bardzo mocno, ale ładnie podwinięty szew dał się rozpruć. 
Zakupiłam cienki kordonek, później się okazało, że za cienki na moje oczy:(.
Z podwójnej nitki zrobiłam szybko kwadracik ażurowy na szydełku. 
Przypięłam go na zewnątrz szpilkami,  a od dołu, 
czyli od podszewki przyszyłam ręcznie tym samym kordonkiem. 


Na szybko zrobiłam jedno zdjęcie;)
Dostałam buziaka w nagrodę za pomysł.
Jednak ostatniopogoda nie sprzyjała takim wydekoltowanym plecom, 
a córka w międzyczasie oznajmiła mi po kolejnej przymiarce, że chyba sukienka jest za luźna...
Wg mnie nie jest. 
No ale klient nasz pan:))....być może zrobię mniejszy kwadracik, 
na razie negocjujemy:)



Na dokładkę wklejam zdjęcie  potrawy z niczego, 
czyli co było w domu, ugotowane w 5 minut na obiad.:)

Było trochę ugotowanego makaronu z poprzedniego dnia, 
podsmażyłam osobno troszkę pysznej kiełbaski, 
następnie cukinia, por i seler naciowy z przyprawami, jakie akurat były w domu. 
Znalazł się pomidorek, 
 a sałata  zielona,  w trzech odmianach rośnie mi na parapecie;) 



Było pyyyycha i maks szybko zrobione:)
Od jakiegoś czasu córka robi zdjęcia temu co jemy, 
być może niebawem będzie więcej postów kulinarnych:)

Do miłego mili moi:)

8 komentarzy:

  1. dzianiny sukienka była bardzo piękna
    Super pomysł

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda ze nie pokazałam całej sukienki ☺ A przeróbka świetna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdolna ta Mamusia :)) i pomysłowa jak nikt :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna przeróbka :)
    Zapraszam na moją nową stronę:
    http://domowewyprzedaze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. znam te potrawy z tego co jest :) moje dziecia do tej pory sa w szoku,ze z pustej lodowki udaje sie wyczarowac (i to szybko) jakies fajne danie, ktorym sie zajadaja :)

    a kwadracik wyszedl super -negocjuj bo z tylu wyglada ok

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł - rzeczywiście :) Mnie by się przydał odwrotny pomysł: jak zwęzić sukienkę, bo kupiłam w mało okazyjnej cenie i planuję ją w sobotę przywdziać, a nie leży tak, jak bym sobie tego życzyła :) I sweterek zapinany na guziczki przydałoby się poszerzyć... Pozdrawiam ciepło, Marta

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny - przydatny kwadracik ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł! Szkoda, że ja nie mam takich zdolności.
    Ciepełka życzę
    Aga

    OdpowiedzUsuń