Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

czwartek, 19 maja 2011

Zielone dylematy:)jak kocie oczy:))










No i mam problem:)
- dodać kosmatą włóczkę do tej narzuty szydełkowej czy raczej pozostać przy "gładkim" patchworku?
Włóczka nie dość, że wyglada jak futerko, na dodatek jest cudownie miękka i cieniowana.

A poza tym kończę biało-kolorową i na zmianę szydełkuję zielone, duże kwadraty, żeby nudno nie było, a w międzyczasie kółeczka kolorowe do następnej :)

Czyli niecierpliwość na całego - musi się dziać kolorowo wkoło mnie!

No i na dodatek moje kocięta ze mną w pracy:)- słonko ich rozbraja na całego:).

Pozdrawiam zielono, majowo, wiosennie:)

2 komentarze:

  1. Ja bym zostala przy tej gladkiej wloczce, ale to oczywiscie tylko moje, osobiste zdanie czyli cos na temat gusty i gusta...Kolory sliczne, wiosenne, cieple i troche w stylu kocich oczu:) A Twoj kot to juz prawdziwa rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te zielone kwadraty. Bardzo wiosenne kolory :) a koty równie piękne :)
    mój kot też bierze czynny udział w mojej pracy czyli na chwilę obecną - poluje na muchę ;)

    OdpowiedzUsuń