Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

wtorek, 6 stycznia 2015

Jaki był ten miniony, 2014 Rok - podsumowanie;)

Mam takie nieodparte  wrażenie, że był  dużo mniej pracowity niż 2013. 
W zeszłym roku nie zrobiłam na blogu podsumowania,
ale wiem, że pracy miałam o wiele więcej.
Ten rok był dla mnie mniej twórczy, spokojniejszy,
a jednak i tak się sporo zadziało:)


Na drutach: 
- chusta entrelac: 3 szt
- sweter: 1 szt
- czapka: 2 szt
- skarpety: 11 szt.



Szydełko wydziergało: 
- chusta; 2 szt.
- szal japoński: 2 szt
- poduszka kwadratowa: 2 szt.
- poduszka okrągła: 6 szt.
- mały kocyk dla dziecka: 1 szt
- narzuta dla dzieci patchwork: 3 szt 
- narzuta duża  patchwork: 1 szt - ale jaka!:) 
- pokrowiec na taboret: 1 szt.
- łapki do naczyń: 6 szt.
- serwetki malutkie, bawełniane; kilka
- serduszka: kilka
- kwiaty małe; sporo
- kwiaty bawełniane duże; sporo:)
- bawełniane kwadraty; bez przydziału:) - sporo.

Było też kilka  swetrów, skarpet  i chust nieskończonych,
więc policzę je sobie na ten zupełnie
Nowiutki Rok:)

Wam życzę wielu nowych projektów i twórczych wyzwań;)



3 komentarze:

  1. Sporo pięknych wspaniałości zrobiłaś. :) Życzę udanego kolejnego roku kochana i spełnienia marzeń. :* :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana , bardzo pracowice bylo- jakoś trudno mi jest sobie wyobrazić że moze byc jeszcze pracowiciej.
    Pięknie kolorowo i ciepło.
    A ten mlecznik z kwiatuszkiem- cudny ;-)
    Pięknego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie i baaardzo twórczo :))

    OdpowiedzUsuń