Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

sobota, 9 maja 2015

Skarpety w paski łowickie:)

Striped socks Łowicz

"Król Karol kupił Królowej Karolinie korale koloru kolorowego..."
...kolorowe skarpety:)


Takie multikolorowe włóczki najlepiej wyglądają na jasnym tle.
Przetestowałam je na ciemnoszarym,
niezbyt mi się podobają, 
być może dlatego, że szary nie jest moim ulubionym kolorem.


Zrobiłam je z pojedyńczej, średniej grubości wełenki 100 %,
kolor to raczej akryl, lub akryl z domieszką.  



Są wesołe  i nie posiadają właściciela:) 
Zatem czekam na Króla Karola...lub Karolinę!
z rozmiarem stopy 38-39 :)



Skarpety zrobiłam jeszcze w lutym,
ale i teraz się sprawdzą, przy zmiennej aurze.

Aktulanie z pracą nadal "siedzę w indyjskiej narzucie"
i jestem na etapie wszywania 
niezmierzonej
ilosci nitek:)

Do miłego mili moi:)

11 komentarzy:

  1. Świetne skarpetki :) Ja bardzo lubię połączenia multi koloru z jasnymi ale też z zupełnie ciemnymi kolorami , a szczególnie z czernią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ewo:) tak z czarnym już mam plan również, ale to nie bęą skarpety:) a coś na szydełku.

      Usuń
  2. Są poprostu piękne:-)
    pozdrawiamcieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj Krysiu, CUDA torzysz. Patrzę na boczny pasek i zastanawiam się, czy jestem w stanie wybrać jnajpieknięjszą narzutę. Może ta w zieleniach, a może kobierzec Posejdona, nie, nie, ta indyjska! A zresztą, wszystkie piękne:)))))
    Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo kolorowe i energetyczne kolorki, gratuluje pozdrawiamy Cie cieplo, ania, PERELKA i Groszek

    OdpowiedzUsuń
  5. Olá amiga, estou passando por aqui mais uma vez, desculpa por não deixar comentário na maioria das vezes que te visito, mas dessa vez tenho que confessar que o teu blog está muito bonito, ah, e estou te seguindo há bastante tempo já, beijokas
    Visite meu blog - Tita Carré - Crochet

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne i śliczne te skarpety :) szkoda tylko, że nie w moim rozmiarze :P pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Andziu,
      napisz do mnie mail, wyczaruję dla Ciebie w Twoim rozmiarze:)

      Usuń
  7. Strasznie mi się podobają:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne, takie radosne i fajne te skarpety ;-))

    OdpowiedzUsuń