Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

poniedziałek, 27 lipca 2015

Przy sobocie- przy robocie:)

Jest takie powiedzenie na Śląsku,
 a może  i w całej Polsce:) 
"Przy sobocie, po robocie".


No ja mam tak, że  biernie wypoczywać nie umiem, 
więc szydełko czy druty nie chcą się odkleić ode mnie:)
Jeszcze żółty sweterek w paski nieskończony,
a już zabrałam się za kwiatki do nowego:)
I chyba tak powinnam była zrobić od początku, 
dziergając żółto- zielona pastele cały czas o tych kwiatkach myślałam..:)
 W dzianinowych paskach, nawet w moim zwariowanym "hippi i eco" klimacie,
nie wyglądam dobrze:)


A ażur z najprostszych kwiatków, w dodatku sprawdzony już dawno temu-
jak widzicie tą kremową bluzeczkę,
pisałam o niej tu- klik,  
(praca wykonana na wakacjach w  1994 roku:)
robi się szybko i przyjemnie. 
I jak widać jeszcze dzianina trzyma się dobrze,.

Będzie to robótka taka awaryjna, jak mnie napadnie:)) 
 Jakie kolorki wmieszam, czy dokupię coś jeszcze, tego nie wie nikt. 


Tak, w sobotę były u mnie upały, 
 na moim osobistym kubku nawet
Japoneczka się chłodzi wachlarzem
A w kubku brzoza z pokrzywą:) od nadmorskiej Eli.


Mam jeszcze stare zapasy, 
trzeba się jakoś ratować by być pięknym i młodym:))

A wieczorem z Sarenką, 
na spacerze ustrzeliłyśmy
takie oto śląskie niebo tuż przed zachodem.


Prawda , że piękne są kolory natury? 


I z tym Was zostawiam:)
Jest czas kanikuły, patrzcie pod nogi,
co tam piszczy w trawie



i jak leniwie płyną chmury:) 


6 komentarzy:

  1. Ale jak to pogodzić, patrzeć mam pod nogi, a nosem w chmurach chodzić:))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, jak lewkonie mają w zyczaju, położyć na trawie i patrzeć w chmury:)
      Buziaki:)

      Usuń
  2. Kochana taka sobota to jest sobota i robotek przybywa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też tak robię. Zaglądam wszędzie gdzie się da. Natura jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniala sobota, a widoki sa przepiekne,pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  5. No pięknie się do Ciebie kleją te druty i szydełka ;) Pozdrawiam ciepło, choć tęsknie bo tak rzadko tutaj bywam... :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń