Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

niedziela, 14 lutego 2016

Serduszka w dzianinie;)


Motyw ten bardzo lubię, ale wrabiam dość rzadko.
Tym razem jednak, to nie ja dziergałam te serduszka.

     
Dwustronny, cieplutki, wełniany,
żakardowy
szalik napotkałam w SH, 
nie mogłam przejść obojętnie;)


Być może dorobię sobie do niego czapkę, rękawiczki...
 ale już w spokojniejszym zestawie kolorystycznym.

 
Tak, na marginesie Święta Zakochanych
...czy wiecie, że...
   symbolem miłości jest i owszem serduszko, 
ale kolor nie czerwony,  a różowy? :)


Jeśli chcecie przyciągnąć do siebie miłość, 
kupujcie różowe kwiaty i ustawiajcie je na stole:)


Podobnie ma się sprawa z noszeniem kamieni
pół i bardziej szlachetnych:).

Te w różowym kolorze jak np. kwarc nie tylko przyciągają miłość,
ale noszone w okolicy serca
pomagają leczyć jego dolegliwości fizyczne.


Czyli dziś, życzę Wam Mili Moi,
miłości i zdrowia:)

3 komentarze:

  1. świetny ten szal! chyba mnie zainspirował :) Dużo miłości Krysiu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szal jest piękny. Zaraz przestawię różową różyczkę na stół, niech zabobon działa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne zestawienie kolorów ☺

    OdpowiedzUsuń