Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

środa, 10 lutego 2016

4 przody poduszek szydełkowych- lawenda, wrzosy i hiacynty:)


Tak, to nie pomyłka:)


To nie jest kolejny  kocyk patchworkowy, 
a 4 duże przody poduszek.


Kolorystykę zdominowały barwy fioletów, 
czyli lawendy i wrzosów tak, by pasowała do firanki z kwiatów, 
którą zrobiłam wcześniej dla Kingi, jak pamiętacie:)


Chwilowe słonko pozwoliło mi na uchwycenie kolorów, 
prawie identycznych jak w realu.



Poduchy razem ważą ok. 50 dkg. 
Wymiary jednej to 48 x 48 cm.



A tu możecie zobaczyć, 
jak Sarenka nadzoruje sesję zdjęciową.


Męcząca to praca,
 "człowiekowi" nos opada na poduchę:)



Tu już po sesji, 
czyli jak to można spracowanym zapaść  
w sen pokotem, lub "popsem":)



Do miłego mili moi:)

7 komentarzy:

  1. Właśnie walczę z kołderką z kwadratów. Nie łączyłam szydełkiem, tylko zszyłam kwadraty. To chyba poszło szybciej. Teraz muszę całość obrobić na brzegach. Z moim czasem i tempem pracy, to skończę za 2 tygodnie.
    Twoje poduchy są śliczne. Pozdrawiam M

    OdpowiedzUsuń
  2. Będą pięknie wyglądać :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne będą podusie bardzo ładny zestaw kolorystyczny.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zestawienia kolorystyczne :-). Będą piękne poduszki . Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. jestes moje guru w tym temacie :) Krysiu cudne są!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna kolorystyka ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne poduszki zrobiłaś :)
    Nie dość ,że bajecznie kolorowe to jeszcze praktyczne :)

    OdpowiedzUsuń