Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

środa, 12 kwietnia 2017

Free color..:) i ogień w tęczowej wodzie:)




Skończyłam kilka dni temu szarą sukienkę 
z cekinami, z alpaki..:) 



I tak mnie ta szarość znużyła, że przymierzyłam tylko, 
stwierdziłam, że to kolor nie dla mnie i schowałam bez wszycia nitek:))


 A w oczekiwaniu na kolejną , kolorową, cieniowaną włóczkę na szal, 
zupełnie same na druty wskoczyły mi takie kolory i faktury...;)



Dziś odkryłam również, że budowana zimą..:) 
fontanna na moim osiedlu jest skończona i oto efekt:)) 




W realu prezentuje się o wiele ładniej:))

4 komentarze:

  1. Piekne.kolory,fontann.wspaniala,pozdrawiam.cieplo,ania.i.GROszek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Aniu, głaski dla Groszka:)

      Usuń
  2. A to będzie jakiś szal czy komin? Fajne kolory:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu, chusta...pozdrawiam i ja:)

    OdpowiedzUsuń