Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

piątek, 7 kwietnia 2017

Sweter - sukienka "Alpejskie jezioro" Moniki - na bis:))




Dostałam profesjonalne zdjęcia od Moniki. 


Przyznam, że za każdym razem ten sweter-
 sukienka wygląda inaczej:))
Tu tył sukienki:)




Tym razem dzianina dostała korale i śliczne tło.


Kolory są idealnie
oddane tak, jak w realu.


Strona bez frędzli, jak wiecie jest dla mnie strona prawąi tak tez robiłam, 
by guzełki we włóczkach były widoczne właśnie na tej stronie.




Ponieważ zdjęc jest sporo, nie gadam, ogladajcie zatem:))


Pomimo, że sweter jest lekki, naciagnąl sie nieco, 
bo przecież zrobiony w dużej części z moherków cieniutkich,
 na grubych drutach.


Z tego powodu, po kilkukrotnym noszeniu, jak widzę,
 oczka się zwiększyły troszkę.









Jeśli ktoś z Was chciałby zamówić podobny, 
w innej wersji kolorystycznej, 
będzie to dla mnie super przyjemność:))

7 komentarzy:

  1. Ślicznie się prezentuje - kolorki zachwycające!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspanialy,bardzo.ciekawie.wyglada,pozdrawiam.cieplo

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sukienka. Cudne kolory zachęcają do jej założenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. <3 śliczny zdolna babka z Ciebie pozdrówka od sweterka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześlicznie, jestem oczarowana ! Pozdrawiam cieplutko i życze spokojnej nocy <3

    OdpowiedzUsuń