Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

sobota, 8 lipca 2017

Szal-eństwo mórz czyli "Crazy sea"



Taki sobie "crazy" wyobraziłam ten szal, 
kiedy tylko się dowiedziałam, że mają być połączone turkusy i błękity...
oraz co tam jeszcze we włóczce będzie;)


I tak powstał kolejny big szal- etola, 
w tonacji morskiej.



Ale nie jest to zwykłe morze, to są dwa morza, jedno ciepłe,
egzotyczne, a drugie chłodne i surowego klimatu.


Inspirację można znaleźć jak wiecie wszędzie.



Ja znalazłam na tym zdjęciu:) 


Zdjęcie pochodzi z tej strony.



To Zatoka Alaska:) gdzie spotykają się dwa morza,
a ich wody  nie mieszają ze sobą.



U mnie nie jest tak jak w realu:)


W szalu przenika chłodny błękit a nawet granat fal sztormowych
z delikatnie muskanymi wiatrem wodami w odcieniu turkusu.



Widać czyściutki piasek plaż, morską pianę a nawet rybki i muszelki:)


A już tak całkiem serio, turkusu w tym szalu jest więcej, 
jednak nie wychodzi on na zdjęciu.


Więcej w nim widać granatu,
i szafiru którego w realu mniej.


Ten szal wyszedł jakoś ciut większy niż poprzedni.


Dane techniczne:
wymiary: 220 cm x 105 cm
waga: 36 dkg
włóczka; mieszanka moheru, akrylu i alpaki

2 komentarze:

  1. Fantastyczny szal! Kolory włóczki przepięknie się przeplatają - jak najbardziej morski pejzaż!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny szal:) Lubię takie kolory:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń