Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

niedziela, 17 lipca 2011

Soczysta, owocowa, poduszka szydełkowa:)







Jakiś czas temu prezentowałam Wam okrągłą, tęczową poduszkę-na zamówienie.

I jak ją wczoraj wyciągnęłam do wykończenia- nie podobała mi się już...więc złapałam za szydełko i jest nowa- tęczowa, soczysta, jestem z niej zadowolona:).
Sprytnie ukryłam zdjęcia poprzednich dwoch kół- tych mniej udanych- widać różnicę, prawda?
Niebawem wstawię gotową, jak i pled, który do niej zrobiłam.

A potem następne zamówienia- bardziej i mniej okrągłe:))

Pozdrawiam upalnie i niedzielnie:)

7 komentarzy:

  1. Ale świetna! Bije od niej mnóstwo energii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie wszystkie udane :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba połączenie kolorów :) Masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  4. PIĘKNOSCI,KOLORYSTYKA SUPER,POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  5. Allllle energia :) Fantastyczne kolory. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz słodki i ciepły blog, nie tylko dla ludzi, ale i dla zwierząt. Jest w nim piękna dusza.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, tak, Barboorka ma rację, masz genialny talent do łączenia barw.
    Piękne.

    OdpowiedzUsuń