Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

piątek, 13 kwietnia 2012

Moje zapasy;)

Czasem jestem jak chomik, coś zrobię- nie wykorzystam- schowam.
Najczęściej tak skutecznie, że potem zapominam, że w ogóle to mam, lub gdzie schowane:))
I tak jest teraz- w jednym ze szmacianych worków wielkości Mikołajowego:))
znalazłam kwadraty kolorowe.


Kiedyś robiłam duży pled, i dosłownie brakło mi włóczki białej(już nie do dostania) przy samym końcu pracy...więc zrobiłam nowe kawdraty- już z Kotka:)
Te zostały. Więc pozszywam jako poduszki, będą do wzięcia:)


"Kto pierwszy ten lepszy":))- chętnych zapraszam na maila.
Istnieje też możliwość zamówienia poduch z dowolnych kwadratów tu widocznych- poukładałam kolorami.
Każdy kwadracik ma wymiar ok 11cmx 11cm.

Kolorowego weekendu dla Was:)

13 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem ile by kosztowała taka podusia, np. z niebieskimi środkami?

    OdpowiedzUsuń
  2. To musiało być miłe - znaleźć tyle pięknych, kolorowych, zrobionych kwadratów, które można wykorzystać. Ja też często chomikuję :)
    Pozdrawiam,
    Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne znalezisko i jakie ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam cały worek kolorowych kwiatków i też zastanawiam się co z nimi zrobić. Miała być z nich kolorowa bluzeczka- sweterek, ale córka uznała, że zbyt kolorowe i leżą czekając na lepsze pomysły.Może tak jak Ty wpadnę na jakiś pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  5. O raju niezły chomik z Ciebie...:-)
    piękne są!!!
    A ja dzięki Tobie wydziergałam kolorowy pledzik...:)

    OdpowiedzUsuń
  6. O raju niezły chomik z Ciebie...:-)
    piękne są!!!
    A ja dzięki Tobie wydziergałam kolorowy pledzik...:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kochana chetnie bym takie 3-4 przody na podusie 50na 50cm od Ciebie zakupiła!!!

    Mozesz napisac mi na maila koszt!!!kajaroszko@tlen.pl

    Pozdrawiam kaja

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczne te kwadraty...beda piekne poduszki...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne:)
    czy można prosic o taki wzór?

    OdpowiedzUsuń
  10. Dori;
    na zdjęciach wszystko widać:))
    1.okrążenie 3 oczka zamknąć w kółko
    2.12 półsłupków zamknąć w kółko
    3.pomiędzy dwoma półsłupkami zrobić 2 półsłupki razem.
    4.pomiędzy 2 dać 3 półsłupki.
    5.co cztery potrójne półsłupki - na rogach dodać kolejną trójkę.
    6.jak wychodzi:)czyli na rogach po 2 trójki i dalej normalnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj, ja przypadkiem i zachwyciłam się Twoimi narzutami. Cudo. Myślę, ze będę zaglądać tu częściej. Pozdrawiam i Zapraszam

    http://pracvowniaromantyczneszydelko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń