Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

wtorek, 8 stycznia 2013

Bawełniany bieżnik szydełkowy;)

 
 
Posted by Picasa
Pamiętacie moją ostatnią zagadkę?
Dziś przedstawiam skończony bieżnik w dwu odcieniach- ecru i buraczka.
Kolory w realu są śliczne, niestety moje zdjęcia trochę bure:((, nie mam słonka w dzień.
Dodatkowo Iwonka zamówiła 3 kwadraty, by je oprawić i powiesić na ścianie.
Już sobie wyobrażam, jak to będzie stylowo i oryginalnie wyglądać .
Nie ukrywam też, że liczę na dobre zdjęcia całości :)
Materiał to bawełna Altin Basak Miya, średniej grubości, perłowa ale i średnio wydajna.

Słonka Wam życzę i łagodnej śnieżnej aury:)


5 komentarzy:

  1. Bardzo ładny :) Trochę kojarzy mi się z czerwonym dywanem dla sław :D Super ;D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny bieżnik jak i pozostałe Twe dzieła. :) Mimo że potrafisz pewnie więcej niż ja zapraszam na candy. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :) babcine kwadraty sprawdzają się w każdej formie

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne wszystkie prace, jestem pełna podziwu.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń