Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

czwartek, 10 stycznia 2013

O tym, co lubią kocięta:)

czyli bieżnika cd:)
Dziś dostałam zdjęcia, już na właściwym miejscu.
 
Posted by Picasa
 
Posted by Picasa
Iwonka oprawiła również w tempie ekspresowym moje kwadraciki:) czuję się bardzo uhonorowana:))
Uśmiałyśmy się też obie, bo z rozpędu bieżnik leży na lewej stronie :))
A ja jak widać starałam się sporo nitek pochować tak skutecznie:), że udało mi się zmylić gospodynię.
Jeszcze raz dziękuję Iwonko za świetne zdjęcia, jak widać, dobry aparat potrzebny mi bardzo:)
 
Posted by Picasa
 
Posted by Picasa
W roli modelek - futerkowe domowniczki: Sara i Agatka:)




1 komentarz:

  1. Pięknie wygląda ! A kwadraciki wyglądają o wiele lepiej niż przypuszczałam :)

    OdpowiedzUsuń